فناوری ال ای دی نواری ، تبلیغات و شیوه روشن شدن تابلوها را متحول کرده است. امروز، شما می توانید بسیاری از ایده های چراغ های ال ای دی را در تبلیغات ، مانند بیلبوردهای سه بعدی خلاق که توسط نوارهای مختلف ال ای دی ساخته شده اند را مشاهده کنید. ال ای دی های نواری انعطاف پذیر و مقرون به صرفه هستند و در عین حال نگهداری آنها آسان است. همچنین طراحان و تبلیغ کنندگان خلاق دیگر نیازی به نگرانی در مورد محدودیت های تابلو های تبلیغاتی ندارند. زیرا از نوارهای ال ای دی می توان برای نورپردازی هر نوع طراحی استفاده کرد.

نورپردازی نئون را نیز می توان با استفاده از چراغ های ال ای دی نئونی که مقرون به صرفه تر و ایمن تر از لامپ های نئونی شیشه ای هستند، به دست آورد. نوارهای ال ای دی باعث می شوند نور پس زمینه نمایشگرهای بزرگ و کوچک تبلیغاتی ساده تر شوند. همچنین می توانید از نوارهای ال ای دی در حال تغییر رنگ استفاده کنید تا علائم تبلیغاتی شما جلب توجه بیشتری کنند.

نورپردازی فضاهای بزرگ:

اتاق های بازرسی در کارخانه ها، مدارس، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها و موارد دیگر به یک منبع نوری با درخشندگی بالا احتیاج دارند تا بتوان همه چیز را به وضوح مشاهده کرد. نوار های ال ای دی بهترین گزینه برای نورپردازی با درخشندگی بالا هستند در حالی که بسیار کم هزینه تر از منابع نور سنتی هستند.

از چراغ های ال ای دی نواری می توان برای ساخت وسایل نورپردازی استفاده کرد. برای مثال چراغ های مطالعه و یا رینگ لایت هایی که در سالن های آرایشی به کار میروند. از آنجا که چراغ های ال ای دی همانند چراغ های سنتی گرما را آزاد نمی کنند، دیگر لازم نیست نگران گرمای بیش از حد لوازم جانبی خود باشید.

تنوع بخشیدن به دیزاین دوچرخه:

دیزاین دوچرخه راهی عالی برای بیان شخصیت و سبک شماست. با استفاده از نوارهای ال ای دی می توانید دوچرخه خود را به هر روشی که دوست دارید نورپردازی کنید. نوارهای انعطاف پذیر ال ای دی می توانند در اطراف میلگرد چرخ ها و یا اطراف تریم دوچرخه حرکت کنند. همچنین می توانید دستگیره ها را روشن کنید و یا حتی از ال ای دی ها به عنوان چراغ های جلو استفاده کنید.

اگر نگران تامین انرژی چراغ های خود بر روی دوچرخه هستید می توانید از نوارهای ال ای دی باطری دار استفاده کنید تا چراغ های دوچرخه شما نیز در حال حرکت باشند. از آنجا که نوارهای ال ای دی کاملاً بی خطر هستند، می توانید از آن ها بدون نگرانی روی صندلی و دسته های دوچرخه خود استفاده کنید.

نورپردازی مهمانی ها:

نورپردازی بخش مهمی از هر مهمانی یا رویدادی است. از چراغ ها می توان برای تعریف موضوع، سبک و روحیه مهمانی استفاده کرد. استفاده از ال ای دی های نواری برای نورپردازی مهمانی ها بسیار عالی است. زیرا آن ها می توانند به راحتی در هر نقطه نصب شوند وهمچنین بسیار متنوع هستند. می توان از آنها برای ساخت وسایل نورپردازی، پیچیدن آنها در اطراف اشیاء و مورد توجه قرار دادن مناطق خاص استفاده کنید.

مزیت استفاده از چراغ های ال ای دی نواری در مهمانی ها این است که خلاقیت شما را محدود نمیکنند و نیازی به استخدام فردی متخصص برای نصب آن ها ندارید.شما به راحتی میتوانید طرح های ذهنی خود را به وسیله آن ها ایجاد کنید و مهمانی خود را به یک مهمانی مورد بحث در میان دوستانتان تبدیل کنید.

نورپردازی آینه:

آینه ها  نیز بخش مهمی از هر خانه هستند و باید به درستی نورپردازی شوند. ایده های مختلفی با استفاده از  چراغ های ال ای دی نواری برای آینه ها وجود دارند. این ایده ها میتوانند درخشندگی بالایی به آیینه اضافه کنند در حالی که فضای بسیار کمی برای نصب در اختیار دارند. همانطور که گفتیم این ال ای دی های نواری در اندازه های مختلفی موجود هستند.

شما می توانید از چراغ های ال ای دی نواری برای نورپردازی یکپارچه استفاده کنید تا بتوانید خود را به خوبی مشاهده کنید و یا از ال ای دی هایی با قابلیت تغییر رنگ کمک بگیرید تا بتوانید جلوه ی آرایش خود را در نور پردازی های متفاوت ببینید.