حساب کاربری
آیا می توانم مشخصات کاربری خود را پس از ثبت نام تغییر دهم؟
بله. در سربرگ سایت و گزینه “حساب کاربری” با وارد کردن ایمیل و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت “اطلاعات حساب کاربری” تغییرات دلخواه را در مشخصات خود شامل نام، ایمیل، رمز عبور،… انجام دهید.
در صورتی که رمز عبور را فراموش کرده باشم چگونه وارد حساب کاربری شوم؟
شما ابتدا باید یک رمز عبور جدید ایجاد کنید. برای این کار در قسمت ورود/ثبت نام بر روی “گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟” کلیک کرده و با وارد کردن ایمیل یا نام کاربری خود، رمز عبور خود را تغییر دهید. توجه داشته باشید که برای این کار لینک تنظیم رمز عبور جدید از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد شد نه خود رمز.
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً پوشه ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید.
ثبت و پیگیری سفارش
آیا خرید حضوری برای مشتریان ممکن است؟
آتریا الکترونیک یک فروشگاه اینترنتی است، لذا خرید و تحویل سفارش تنها از طریق سایت امکان پذیر است. لطفا از مراجعه حضوری جهت خرید و تحویل کالا خودداری نمایید.
در چه ساعاتی میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
سفارش کالا در تمامی روزهای هفته به صورت ۲۴ ساعته امکان پذیر است.
آیا امکان خرید بدون عضویت در سایت وجود دارد؟
بله، شما میتوانید بدون عضویت در سایت، خرید خود را انجام دهید.
پس از ثبت سفارش چگونه می توانم از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟
شما می توانید با ورود به قسمت “پیگیری سفارشات” از سربرگ سایت، از وضعیت سفارش خود مطلع شوید..
آیا میتوانم برای شخص دیگری از آتریا الکترونیک خرید کنم و سفارش تحویل وی شود؟
بله، شما می توانید پس از انتخاب کالاهای مورد نظر و افزودن آن ها به سبد خرید، با ورود به صفحه پرداخت و فعال کردن گزینه “سفارش به آدرس دیگری حمل شود؟”، مشخصات و آدرس شخص تحویل گیرنده را وارد کنید.
آیا می توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
خیر، کلیه مراحل از انتخاب محصول تا ثبت سفارش، به دلیل امکان بروز خطا، فقط به صورت اینترنتی میسر است. اما در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتر برای خرید محصول دارید، می توانید با پشتیبانی فروش آتریا تماس بگیرید.
پرداخت و ارسال سفارشات
مبلغ سفارشم را چگونه پرداخت کنم؟
شما می توانید با استفاده از تمامی کارت های عضو شتاب، همچنین به صورت واریز به حساب شرکت پرداخت خود را انجام دهید. در صورت پرداخت وجه سفارش به صورت کارت به کارت، با تکمیل فرم ثبت فیش واریز مسئول فروش را از تسویه حساب خود مطلع نمایید تا سفارش شما در صف ارسال قرار گیرد.
آیا می توانم وجه سفارشم را به صورت اقساطی و یا از طریق چک پرداخت کنم؟
خیر، در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
در صورتی که پرداخت اینترنتی نا موفق بود ولی مبلغ از حساب من کم شد، چه اقدامی کنم؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق اتفاق افتد. در این صورت وجه شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک طی حداکثر ۷۲ ساعت مبلغ را به حساب شما برگشت می دهد و جای نگرانی نیست.
ارسال سفارشات از چه راه هایی امکان پذیر است؟
در صورتی که ساکن شهر تهران باشید ارسال سفارش از طریق پیک خواهد بود. در غیر این صورت ارسال سفارش از روش های زیر امکان پذیر است:
ارسال با پست پیشتاز، ارسال با پست سفارشی، ارسال با باربری (ترمینال)، ارسال با تیپاکس.
سفارشها چه زمانی به پست تحویل داده میشود؟
همه سفارشات تا قبل از ساعت ۱۲ ظهر هر روز تحویل واحد پستی می شود.
هزینه ارسال سفارشات چگونه محاسبه می شود؟
هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان میرسد.
پس از پرداخت و ثبت سفارش، چقدر طول میکشد تا سفارش به دستم برسد؟
زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بسته به محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر به صفحه ی روش های ارسال مراجعه کنید.
آیا میتوانم وضعیت سفارشات را رهگیری کنم؟
بله، شما برای رهگیری مرسوله پستی خود میتوانید شماره پیگیری ۱۰ یا ۲۰ رقمی آن را در آدرس زیر چک کنید:
خدمات پس از فروش
اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده ام مغایرت داشت چه اقدامی انجام دهم؟
با فروشگاه تماس گرفته و پیگیری کنید. در این صورت کالا بازگردانده خواهد شد و کالای مد نظر شما مجددا برای شما ارسال خواهد شد.
آیا میتوانم سفارشم را ابطال و یا اصلاح کنم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک بر روی آیکون “ثبت سفارش” شما میتوانید اقلام مد نظر را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. در صورت ثبت نهایی سفارش، تا پیش از ارسال کالا می توانید سفارش خود را لغو کنید و یا تغییر دهید. برای این کار با پشتیبانی تماس بگیرید. همچنین رویه های بازگشت کالا در صفحه قوانین و مقررات قید شده است.