نور پردازی پله ها :

پله شما چه از جنس شیشه ، چوب ، فلز یا هر نوع ماده دیگر باشد ، بی نظیر تر به نظر میرسد اگر به طور با سلیقه ای نور پردازی شده باشد.ریسه های ال ای دی نواری روشی عالی برای نورپردازی پله ها هستند زیرا سایز متناسبی دارند، انعطاف پذیر و کاملاً ایمن هستند و در عین حال نصب آنها نیز آسان است. در نتیجه برای نصب چراغ های ال ای دی خود نیازی به استخدام یک فرد متخصص ندارید.

نورپردازی پله ها روشی عالی برای دل باز تر و بزرگ تر نشان دادن راه پله هاست.این روش تکنیکی فوق العاده برای اضافه کردن عمق و عرض به پله های باریک است.

برای اینکار میتوانید از تمامی رنگ ها کمک بگیرید اما توصیه ما به شما استفاده از رنگ های کلاسیک مانند سفید گرم و سرد است زیرا در نورپردازی راه پله بهترین گزینه ها برای روشن تر نشان دادن مسیراند.

نورپردازی بوفه ها:

بوفه ها در فضاهای تجاری از اهمیت بسیاری برخوردارند زیرا به نوعی ویترین محصولات و یا خدمات بیزینس مربوطه به حساب می آیند.همچنین مسلما بوفه ها را در منازل و صنایع نیز دیده اید.بیشتر این بوفه ها از شیشه ساخته شده اند اما میتوانید مواردی از جنس چوب یا ترکیبی از چوب، فلز، شیشه و حتی پلاستیک نیز پیدا کنید. در هر صورت، نوارهای ال ای دی راهی عالی برای نور بخشیدن بوفه ها می باشند به شکلی که موارد داخل آن ها مورد توجه بیشتری قرار گیرند.

از مزایای استفاده از ال ای دی ها به جای منابع نور سنتی در نورپردازی بوفه ها میتوان به گرم نشدن وسایل درون آن ها حتی بعد از ساعت ها روشن بودن ال ای دی ها اشاره کرد. زیرا بر خلاف لامپ های سنتی ال ای دی ها گرمای ناچیزی دارند. در نتیجه می توانید مطمئن باشید که اقلام گرانبهای شما در امان خواهند ماند.

نورپردازی قفسه های فروشگاه ها:

در هر فضای فروشگاهی قفسه هایی برای نمایش کالاهای مختلف درحال فروش وجود دارند. این قفسه ها از نظر اندازه، شکل و طراحی متفاوت هستند اما یک مورد که در همه آنها مشترک است، نورپردازی چشمگیر است. این قفسه ها باید به خوبی نورپردازی شوند تا به درستی اجناس در حال فروش را نمایش دهند. در این جا چراغ های ال ای دی نواری به کمک فروشندگان می آیند. این چراغ ها یک راه عالی برای نورپردازی قفسه های مغازه ها هستند زیرا در عین مقرون به صرفه بودن، به فروشندگان امکان استفاده از روش های خلاقانه نورپردازی را میدهند.

میتوان از چراغ های ال ای دی نواری در قفسه ها به طور معمول و یا در قاب هایی که از نوارها محافظت می کنند استفاده کرد و به سبک آن ها تنوع داد. همچنین میتوانید انواع افکت های نوری مانند نورپردازی پراکنده، نورپردازی متمرکز یا نورپردازی نئونی را با چراغ های ال ای دی ایجاد کنید.

نورپردازی کابینت آشپزخانه:

آشپزخانه ها بخش مهم هر خانه ای هستند. آنها معمولاً در نقاط کانونی خانه قرار دارند واز این رو باید به طور بی نقصی نورپردازی شوند. روش های خلاقانه زیادی برای تقویت قسمت های مختلف آشپزخانه با استفاده از لامپ ها وجود دارند. ریسه های ال ای دی نواری برای این کار بسیار مناسب اند زیرا در عین جاگیر نبودن، درخشانی، به صرفه بودن از نظر انرژی، سازگار با محیط زیست نیز هستند.

برای نورپردازی کابینت آشپزخانه می توانید از هر دو نوع ال ای دی شاخه ای و نواری استفاده کنید. در صورتی که به دنبال افکت نئونی و نورپردازی پراکنده تری هستید توصیه می شود از ال ای دی های نواری استفاده کنید. همچنین می توانید از ال ای دی های شاخه ای در داخل و خارج کابینت های آشپزخانه خود استفاده کنید تا به آن ها عمق بیشتری دهید. همچنین اوپن های آشپزخانه می توانند با چراغ های ال ای دی نواری پوشانده شوند تا جلوه ی زیبا تری به آشپزخانه شما ببخشند.

نورپردازی سقف:

بیشترین کاربرد ریسه های ال ای دی نواری در نورپردازی سقف هاست. این امر به دلیل تنوع اندازه این لامپ هاست. زیرا می توانند در بخش فرو رفته ی سقف،در سطح آن و یا به صورت آویز نصب شوند. قابلیت کنترل آنها از راه دور به صورت بی سیم نیز باعث می شود نوارهای ال ای دی  به عنوان یک گزینه جذاب برای نورپردازی سقف انتخاب شوند.

روش های خلاقانه زیادی برای نورپردازی سقف ها وجود دارند برای مثال می توانید از چراغ نوار ال ای دی  با قاب های آلومینیومی استفاده کنید تا فضای شما با کلاس تر و مدرن تر به نظر برسد. وقتی صحبت از نوار های ال ای دی به میان می آید از خلاقیت خود استفاده کنید.